اشتراک گذاری

فهرست مطالب

طراحی سایت طراحی سایت در قم

طراحی سایت در طراحی سایت در قم

گروه طراحی سایت باما آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز ساکن طراحی سایت در قم

دوستان عزیز ساکن منطقه طراحی سایت در قم که قصد راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی ، خدماتی ، آموزشی و… را دارند براحتی میتوانند وبسایت خود را به گروه باما بسپارند . تیم ما با بیش از 10 سال تجربه در زمینه طراحی و سئو وب سایت در خدمت ساکنین طراحی سایت در قم می باشد
قیمت طراحی سایت برای مشتریان ساکن طراحی سایت در قم بسته به نوع وب سایت مد نظر ، زیر ساخت ها و طراحی و امکانات مورد نظرشان تعیین می شود که از 1/5 میلیون شروع می شود
قابل توجه عزیز در طراحی سایت در قم وبسایت انواع گوناگونی دارد . اعم از فروشگاهی ، شرکتی ، آموزشی ، وبلاگی ، شخصی ، پزشکی ، صنعتی ، تبلیغاتی ، خبری و….که شما براحتی میتوانید از طریق تماس با همکاران ما و دریافت مشاوره رایگان وبسایت مناسب صنف کاری خود را انتخاب کرده و راه اندازی کنید

ساخت وب سایت طراحی سایت در قم

سایت ریسپانسیو به چه شکل وبسایتی میباشد؟

ساخت سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) اصطلاحی میباشد برای وبسایت هایی که ظاهرشان برای مشاهده مناسب در همگی اندازه های کاغذ اکران ها مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها عوض میشود تا با آن‌ها سازگار گردد و به خیر و خوبی لپ تاپ ها و کامپیوتر های فردی چشم خواهد شد.

بهینه سازی یا این که سئو تارنما چیست ؟

وقتی که در یک موتور کاوش در پی یک زمینه خاص میباشید به طبع متوجه این قضیه گردیده اید که برخی از اینترنت سایتها دارنده درجه های بالاتری میباشند و در صفحه های اول اکران داده میشوند و این یعنی ساخت‌و‌ساز کردن صفحه های وبی که برای موتورهای کاوش گران بها خیس می‌باشند.

تفاوت سایت ایستا و پویا در چیست؟

سایت پویا یا این که داینامیک وبسایتی میباشد که قابلیت تغییر‌و تحول محتوای تارنما را برای مدیران تارنما آماده نماید.

کارایی seo در طراحی وب سایت

همان گونه که میدانید در اولی کاغذ گوگل که بیشتراز 80 درصد بازدیدکنندگان را به خویش تخصیص می‌دهد، فقط 10 لینک و پیوند جای دارد.

نکات اصلی در طراحی سایت

غرض از ساخت سایت، برندسازی ،ارتقاء جايگاه تارنما، ارتقاء فروش و درآمدزایی بیشتر می‌باشد .جهت وصال بدین هدف ها می بایست نکات مهمی را خلال ساخت وب سایت در لحاظ گرفت.

تبلیغ در گوگل چیست و به چه شکل عمل می نماید؟

امروزه با دقت به بسط چشمگير اينترنت و حضورآن در تمامي نصیب هاي زندگي، حضور در آن يك فرمان ضروري براي تمامي شركت ها و سازمان ها مي باشد. البته با اعتنا به گستردگي بسيار زياد آن تمامي كاربران نياز دارا هستند براي دستيابی به داده ها و يا سرویس ها متبوع خویش از موتورهای کاوش استعمال نمايند.

سایت چیست ؟

یك سایت مشمول تعداد متعددی پوشه میباشد،كه در تعداد مشخصی پرونده، آراسته گردیده اند،مانند تر و تمیز کردن فایلها در کامپیوتر فردی. شیت اساسی یك وبسایت معمولا\” default.htmlیا index.html یا این که index.htm اسم داراست.در پیاده سازی سایت و یا این که پرتال از تکنولوژی های گوناگونی استعمال می شود .

شیوه اخذ درگاه پرداخت آنلاین

برای اخذ درگاه بی واسطه تارنما درخواست کننده خلال رعایت مقررات جرائم رایانه ای می بایست دارنده نشانه اتکا الکترونیکی که به وسیله وزارت صنعت، معدن و کسب و کار صادر میگردد، باشد تا قابلیت درافت درگاه پرداخت ایننترنتی برایش آماده گردد.

نشان اعتماد الکترونیکی چیست؟

در واقع علامت اتکا الکترونیکی مشخصه ای به خواسته اتکا سازی یوزرها در هنگام مراجعه به سایتها و مغازه های اینترنتی میباشد. راءس پیشرفت کسب و کار الکترونیکی وظیفه اعطای نشانه متکی بودن الکترونیکی را بر عهده دارااست .اعطاء این علامت پس از اخذ بدون نقص ویژگی ها و مدارک لازمه و تائید حالت مورد نیاز، شکل می پذیرد .

پیاده سازی حرفه‌ای وب سایت چه خصوصیت هایی دارااست؟

این سوالات و کلی پرسش دیگر دراین باره وجود داراست که با رعایت کدام اصول طراحی وب می قدرت یک تارنما حرفه‌ای پیاده سازی کرد.با تفحص منابع متعدد در ارتباط با طراحی وب مورد ها زیادی برای طراحی وب سایت حرفه‌ای مطرح گردیده‌است که پیرو به آن اشاره خوا هیم کرد.

هزینه ساخت سایت چقدر میباشد؟

درین نصیب برای شما هزینه ها و تعرفه های مرتبط با طراحی وب را به طور جزء به جزء ذکر خواهم نمود تا بتوانید استعلام بها ظریف تری از شرکتهای طراحی سایت تنظیم نمائید. هزینه طراحی وب دربرگیرنده هزینه تصویب دامنه، تخصیص هاستینگ، طراحی وبسایت، درج مطالب سایت، فراگیری پنل کاربری وبسایت، تخصیص طراح گرافیک دو آینده وبسایت در شکل نیاز، فعال‌سازی ورژن موبایلی سایت در شکل نیاز، هواخواهی و حفظ وبسایت و سرویس ها seo و seo تارنما میباشد که در ذیل هر کدام را به طور جدا توضیح خواهم بخشید.مبلغ از 1/5 میلیون تومان شروع می شود.

تفاوت وبلاگ و سایت چیست؟

در او‌لین و سطحی ترین نگاه شاید تارنما و بلاگ را شبیه هم ببینیم البته در‌صورتی‌که با نگاهی ظریف به آن ها بنگریم تفاوت های بین آن دو را خوا‌هیم یافت و متوجه میشویم فرق های متعددی میان این دو وجود داراست .

طراحی وب سایت بدون‌پول

طراحی وب به طور مجانی مزایا و معایبی داراست که در پایین بعضا از آن‌ها را برای شما ذکر میکنیم. تولید کننده سایت بدون پول گزینه بسیار قابل قبولی برای اشخاصی میباشد که می‌خواهند وبسایت خویش را به طور مجانی پیاده سازی ندارند و دارایی کافی جهت فعال سازی تارنما را ندارند.

هزینه seo وبسایت چقدر میباشد؟

امروزه یک کدام از اصلی ترین بحران های پیش روی مشاغل، دوراندیشی از بها seo و تعرفه های seo وب سایت میباشد چراکه اینک اعمال فرایندهای سئو تارنما برای موتورهای کاوش (سئو) به امری ضروری برای توسعه دستیابی امور تبدیل شد‌ه‌است .اینکه هزینه seo یک وبسایت و قرار تصاحب کردن آن در ورقه نخستین نتیجه ها جستجوی گوگل چقدر کل می‌شود، یکی دست اندرکاران اثر گذار برای تصمیم شرکتهای جهت جاری ساختن یا این که عدم ایفا بهینه سازی وب سایت خودشان میباشد.

طراحی سایت قم
طراحی سایت قم

لیست وب سایت های دایرکتوری در ایران

به تارنما های مرجع که سایر سایت های مو جود در وب را براساس قضیه شغل تیم بندی میکنند اینترنت دایرکتوری می نامیم. تصویب لینک و پیوند در آن‌ها می‌تواند بصورت دستی یا این که خودکار ایفا گیرد و در موقعیت خود کار احتمال قرار دریافت کردن در مجموعه بندی نامناسب زیاد بوده و ممکن میباشد در اینترنت دایرکتوری نامناسبی وبسایت خویش را تصویب نمایید.

CSS چیست و چه کاربردی دارااست؟

طراحی وب با CSS وقتی که HTML پا به عرصه دنیای وب گذاشت، فرض بر این که‌این لهجه فقط برای اکران متن و عکس بوجود آمده میباشد. عملا در آن فرصت، کسی حتی پندار آن را نمی‌کرد که روزی رسد که وب به منزل های صدها میلیون بشر و بر روی کامپیوترهای فردی نفوذ نماید.

پروسه تصویب دامنه ir

مورد نیاز میباشد پیش از تصویب دامنه IR درباره ی این دامنه اطلاعاتی داشته باشید. دامنه های دات آی آر (.IR) برای ایران میباشند و در ایرنیک تصویب میشوند.ایرنیک یک وب سایت اینترنتی میباشد که کل دامنه های IR در آن تصویب میشوند.

روشهای ارتقاء بازدید وبسایت

روشهای گوناگونی جهت ارتقاء بازدید وب سایت وجود داراست که در پی به بعضا از آن‌ها می پردازیم.

روش تصویب نشانی وب سایت در گوگل

در صورتی‌که که دامنه خویش را جدیدا تصویب کرده اید و یا این که طراحی سایت شما جدیدا به اتمام رسیده عالی میباشد وب سایت خویش را در موتور جستجوی گوگل تصویب کند.

سیستم مدیر محتوای اینترنت یا این که cms چیست؟

سيستم هایی كه امروزه در اینترنت به اسم CMS شناخته مي‌شوند مخفف Content Management System مي‌باشند كه يك اپلیکیشن قابل انعطاف افزاري روي سرور می باشند و به مدير سايت اذن مي‌دهند تا فارغ از نياز به طراحي مجدد سايت محتواي سايت را تغيير دهد. سیستم های مدیر محتوا عبارت میباشد از سیستمی که بتوان توسط آن سه کار اساسی: تولید ، رئیس و سطح بندی داده ها را اعمال بخشید.

دامنه یا این که دامین چیست؟

دامنه در حقيقت اسم اینترنت سايت شما مي باشد كه از دو نصیب اسم و پسوند تشكيل شد‌ه‌است. پسوندهاي بين الملي رايج عبارتند از .com ، .net و .org كه داراي مصارف عمومي مي باشند و هر يك به ترتيب معرف سايتهاي تجاري (Commercial) ، شبكه (Network) و سازماني يا غير انتفاعي (Organization) مي باشند. در تصویب اين دامنه ها هيچ محدوديتي نیست ولي نامها با اولويت درخواست تصویب مي شوند و براي بازه زمانی يك تا دهه (قابل تمديد) با اعتنا به حق الثبت پرداختي دارای اعتبار مي باشند.

نکاتی که می بایست در ساخت سایت بدانید

پیش از فعال‌سازی یک سایت آغاز می بایست به مواقعی اندیشه کنیم و لحظاتی را به‌این مورد تخصیص دهیم که در مسیر ساخت وب سایت آیتم به کارگیری قرار خواهند گرفت.این درنگ ابتدایی موجب می‌گردد تا طراحی وب سایت در تیم باما به بصورت طرح ریزی گردیده و طبق منظور های شما فعالیت خویش را شروع نموده و همینطور این اعتقاد به شما داده میگردد تا شایسته ترین وب سایت مطابق نیازهایتان پیاده سازی خواهد شد.

هاست یا این که هاستینگ چیست؟

هاست ( host) در اصطلاح به معنای صاحبخانه است اما در دنیای وب سایت و وب، به معنای فضای تخصیص داده گردیده به سایت است.همگی ی پوشه ها، عکس ها و … یک تارنما روی هاست قرار میگیرد تا به طور شبانه روزی از هر کجای دنیا از روش وب قابل دسترسی باشد.این دور و بر دقیقا مانند فضایی میباشد که روی هارد دیسک کامپیوتر شما میباشد

چرا طراحی وب سایت گروه باما؟

مشتری گرامی :

 طراحی وب سایت گروه باما در طول سالها عملکرد و پیاده سازی 100 ها مثال فعالیت غالب هم در مسئله ساخت سایت و هم در مورد سرویس ها seo وبسایت یکی معتبرترین مرکزها طراحی وب در استان تهران می باشد .مجموعه دارای تخصص مجموعه باما فراهم میباشد تا هر نوع تارنما سفارشی را با آپدیت ترین تکنولوژی ها و امروزی ترین پوسته ها پیاده سازی و در شکل گرایش مشتریان گرامی به ورقه ابتدا گوگل بیاورد .امنیت بالا ، پیاده سازی قشنگ ، قابلیت توسعه و گسترش وب سایت در آتی ، اخذ اینماد و درگاه پرداخت آنلاین ، قابلیت اضافه کردن پرداخت اینترنتی جهت فروش کالاها و سرویس ها ، قابلیت و امکان اضافه کردن تجهیزات خاص به تارنما ، نگهبانی تخصصی ، مراقبت داده ها فردی مشتریان گرامی ، یادگرفتن مجانی و مشورت تخصصی seo صرفا بخشی از خصوصیت های سرویس ها دسته ساخت وب سایت تیم باما هست .مشورت کردن بدون‌پول مارا از دست ندهید.

 

مقالات مرتبـــط را از دست ندهید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *